.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
غذاهایی که می‌خورید همچون سوخت برای مغزتان است که با مصرف آنها انرژی می‌گیرد و می‌تواند کار کند. ۵ ماده غذایی برای افزایش هوش
غذاهایی که می‌خورید همچون سوخت برای مغزتان است که با مصرف آنها انرژی می‌گیرد و می‌تواند کار کند.(ادامه)
قلعه‌های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم، توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده وخود را به تنور آتش سوزان نیفکنید....(خبر)
(ادامه)
قلعه‌های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم، توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده وخود را به تنور آتش سوزان نیفکنید....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، سردار ابوالفضل شکارچی، در واکنش به حمایت برخی از سران کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد. رژیم مستأصل پایش را از گلیمش درازتر کند، قطعش می‌کنیم
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، سردار ابوالفضل شکارچی، در واکنش به حمایت برخی از سران کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد.(ادامه)
شکارچی خطاب به کشورهای غربی گفت: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد. هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد
شکارچی خطاب به کشورهای غربی گفت: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تاکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت. مطالبه ملی مجازات پشیمان کننده صهیونیستها تحقق خواهد یافت + متن پیام
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تاکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند.
اقدامات اقتصادی باید در زندگی مردم اثر محسوس داشته باشد/ رژیم صهیونیستی به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد/ حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی‌توان از آن صرف نظر کرد / روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب خواهد بود(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند. (ادامه)
محققان نشان دادند که در افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی، تغییراتی در رگ‌های خونی مغز آن‌ها رخ می‌دهد که می‌تواند خطر سکته مغزی را افزایش دهد. خطر سکته مغزی و زوال عقل در افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی بیشتر است
محققان نشان دادند که در افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی، تغییراتی در رگ‌های خونی مغز آن‌ها رخ می‌دهد که می‌تواند خطر سکته مغزی را افزایش دهد.(ادامه)
برای پیشگیری از فشار خون بالا چقدر ورزش کنیم؟
با افزایش سن احتمال ابتلای افراد به فشار خون بالا هم بیشتر می شود، اما ورزش هفتگی کافی می تواند تا حد زیادی جلوی آن را بگیرد.(ادامه)
شکلات تلخ به حفظ سلامت سلول‌های مغزی کمک می‌کند. به‌این دلایل حتما شکلات تلخ بخورید
شکلات تلخ به حفظ سلامت سلول‌های مغزی کمک می‌کند.(ادامه)
یک روانپزشک با مقایسه رفتار و صحبت بایدن در سخنرانی سالانه و قبل از آن، گفت که احتمالا او قبل از سخنرانی داروی محرک استفاده کرده است. آیا بایدن قبل از سخنرانی در کنگره، محرک مصرف کرده بود؟
یک روانپزشک با مقایسه رفتار و صحبت بایدن در سخنرانی سالانه و قبل از آن، گفت که احتمالا او قبل از سخنرانی داروی محرک استفاده کرده است.(ادامه)
پایگاه خبری ریانووستی در مصاحبه با گروهی از پزشکان به بررسی بیماری‌های جو بایدن پرداخت. پزشکان چه نظری درباره بیماری‌های بایدن دارند؟
پایگاه خبری ریانووستی در مصاحبه با گروهی از پزشکان به بررسی بیماری‌های جو بایدن پرداخت.(ادامه)
یمن تردد کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ و دریای عرب ممنوع کرده است، اما تل‌آویو سخت در پی ایجاد مسیرهای جایگزین برای انتقال کالا از طریق کشورهای خلیج فارس به فلسطین اشغالی هستند....(خبر)
(ادامه)
استاد دانشگاه و جراح بیمارستان جانز هاپکینز بامداد یکشنبه تایید کرد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا علائم بیماری زوال عقل تهاجمی را دارد. جراح بیمارستان جانز هاپکینز: بایدن به دِمانس پیش‌رونده مبتلا است
استاد دانشگاه و جراح بیمارستان جانز هاپکینز بامداد یکشنبه تایید کرد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا علائم بیماری زوال عقل تهاجمی را دارد.(ادامه)
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که مرگ و میر ناشی از شومینه‌های هیزمی با مرگ و میر آتش‌سوزی‌های ناشی از دود استرالیا با عنوان «تابستان سیاه»، قابل مقایسه است. شومینه‌ها و اجاق‌های هیزمی اثرات مرگباری دارند!
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که مرگ و میر ناشی از شومینه‌های هیزمی با مرگ و میر آتش‌سوزی‌های ناشی از دود استرالیا با عنوان «تابستان سیاه»، قابل مقایسه است.(ادامه)
به گفته روزنامه فرانسوی فیگارو، حماس برای حمله به اسراییل از دو سال‌ونیم پیش در حال برنامه ریزی و تمرین بوده است. حماس از ۲.۵سال پیش در حال تمرین برای حمله به اسراییل بوده است
به گفته روزنامه فرانسوی فیگارو، حماس برای حمله به اسراییل از دو سال‌ونیم پیش در حال برنامه ریزی و تمرین بوده است.(ادامه)
فرمانده سپاه کربلا در پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفت و اعلام کرد؛ بی‌شک اقدامات و فعالیت‌های خالصانه، بی‌وقفه و اثرگذار این یار دیرین و همسنگر سیدالشهدای جبهه مقاومت الگویی کارآمد برای تربیت و پرورش مجاهدین جوان و انقلابی در پیمودن مسیرهای سخت اما روشن پیروزی خواهد بود‌. پیام فرمانده سپاه کربلابمناسبت شهادت سردار سید رضی موسوی
فرمانده سپاه کربلا در پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفت و اعلام کرد؛ بی‌شک اقدامات و فعالیت‌های خالصانه، بی‌وقفه و اثرگذار این یار دیرین و همسنگر سیدالشهدای جبهه مقاومت الگویی کارآمد برای تربیت و پرورش مجاهدین جوان و انقلابی در پیمودن مسیرهای سخت اما روشن پیروزی خواهد بود‌.(ادامه)
از کشورهای عربی حاضر در نشست یاد شده غیر از دشمنی با ایران اسلامی و همراهی با رژیم صهیونیستی انتظاری نمی‌رود ولی دولت روسیه باید پاسخگوی اقدام پلشت و غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران باشد. آقای لاوروف خطای شما بوی خیانت می‌دهد!
از کشورهای عربی حاضر در نشست یاد شده غیر از دشمنی با ایران اسلامی و همراهی با رژیم صهیونیستی انتظاری نمی‌رود ولی دولت روسیه باید پاسخگوی اقدام پلشت و غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران باشد.(ادامه)
آمریکا اخلاق را باخته، نمی‌داند که هنوز نمی‌توان با کشتن انسان‌های مظلوم پیروزی را به دست آورد / آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال نوشتن نسخه زوال خود هستند/ هیچ کس جرات جسارت به ملت ایران را ندارد ....(خبر)
(ادامه)
همزمان با آغاز سومین ماه از دور تازه هجوم اشغالگران به غزه، باز شدن یک جبهه جدید در دریا، خارج از پیش‌بینی‌های این رژیم و متحدانش بود. امروز و با افزایش حملات موشکی و پهپادی یمن و هشدار به کشتی‌های غیراسرائیلی حامل محموله‌های رژیم صهیونیستی تحلیلگران بین‌المللی بخشی از تمرکز خود را متوجه دریای سرخ کرده‌اند. اردوکشی دریایی ۴۰ کشور برای مقابله با عملیات یمن در دریای سرخ
همزمان با آغاز سومین ماه از دور تازه هجوم اشغالگران به غزه، باز شدن یک جبهه جدید در دریا، خارج از پیش‌بینی‌های این رژیم و متحدانش بود. امروز و با افزایش حملات موشکی و پهپادی یمن و هشدار به کشتی‌های غیراسرائیلی حامل محموله‌های رژیم صهیونیستی تحلیلگران بین‌المللی بخشی از تمرکز خود را متوجه دریای سرخ کرده‌اند.(ادامه)
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: بی تردید شکست سیاست جنگی و نسل‌کشی آمریکا و اسرائیل علیه فلسطین بسیار نزدیک است. هشدار امیرعبداللهیان نسبت به پیامد‌های عدم توجه به درخواست گوترش از شورای امنیت سازمان ملل
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: بی تردید شکست سیاست جنگی و نسل‌کشی آمریکا و اسرائیل علیه فلسطین بسیار نزدیک است.(ادامه)
یک روانپزشک گفت: کم تحرکی در طولانی مدت، عوارض نامطلوبی دارد که می توانید روزانه آنها را احساس کنید. کم تحرکی چه عارضه هایی دارد/ از افسردگی تا آلزایمر
یک روانپزشک گفت: کم تحرکی در طولانی مدت، عوارض نامطلوبی دارد که می توانید روزانه آنها را احساس کنید.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: قرارداد‌های دولتی باید محکم‌ترین و متقن‌ترین نوع قرارداد‌ها باشند، اما متأسفانه بعضاً دستگاه‌ها و مؤسسات حاکمیتی و عمومی در تنظیم قراردادها، به بخش حقوقی خود کم‌توجهی می‌کنند / بستری برای سرمایه‌گذاری پول‌های خرد مردم در کشور فراهم نیست/ مردم دیگر به بورس اعتماد ندارند....(خبر)
(ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: شکست رژیم صهیونیستی و افول آمریکا مایه آرامش جهان است و این رژیم همچون دندانی کرم‌خورده پوسیده و از ریشه جدا شده است. سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی همچون دندانی کرم‌خورده پوسیده و از ریشه جدا شده است
فرمانده کل سپاه گفت: شکست رژیم صهیونیستی و افول آمریکا مایه آرامش جهان است و این رژیم همچون دندانی کرم‌خورده پوسیده و از ریشه جدا شده است.(ادامه)
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: آمریکا و کشور‌هایی که بر جنایت رژیم صهیونیستی سرپوش می‌گذارند، به صدای ملل خود در حمایت از فلسطین گوش فرا دهند. هنیه: آمریکا به فریاد و اعتراضات ملت خود درخصوص غزه گوش دهد
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: آمریکا و کشور‌هایی که بر جنایت رژیم صهیونیستی سرپوش می‌گذارند، به صدای ملل خود در حمایت از فلسطین گوش فرا دهند.(ادامه)
دانشمندان از آزمایش داروی جدیدی سخن می‌گویند که به گفته آنها می‌تواند تمام فواید انجام یک جلسه تمرین‌ ورزشی سنگین را برای بدن به دنبال داشته باشد. کشف دارویی که باعث کاهش وزن بدون عمل جراحی می‌شود
دانشمندان از آزمایش داروی جدیدی سخن می‌گویند که به گفته آنها می‌تواند تمام فواید انجام یک جلسه تمرین‌ ورزشی سنگین را برای بدن به دنبال داشته باشد.(ادامه)
6 تن از مراجع عظام تقلید قم و نجف در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بر ایستادگی کشورهای اسلامی مقابل اهداف پلیدانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند. واکنش مراجع عظام تقلید به جنایات رژیم صهیونیستی
6 تن از مراجع عظام تقلید قم و نجف در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بر ایستادگی کشورهای اسلامی مقابل اهداف پلیدانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند.(ادامه)
گُرگرفتگی و تعریق شبانه در صدر فهرست علائم آزاردهنده برای زنانی است که در دوران یائسگی قرار دارند. زمان گُرگرفتگی می‌تواند سرنخ‌هایی از خطر آلزایمر باشد
گُرگرفتگی و تعریق شبانه در صدر فهرست علائم آزاردهنده برای زنانی است که در دوران یائسگی قرار دارند.(ادامه)
برای همه ما پیش آمده وسط صحبت کردن، کلمه‌ای که قصد استفاده از آن را داریم، در ذهن پیدا نمی‌کنیم حتی اگر مطمئن هستیم آن کلمه را می‌دانیم. چه عواملی باعث فراموش کردن کلمات هنگام صحبت کردن می‌شود؟
برای همه ما پیش آمده وسط صحبت کردن، کلمه‌ای که قصد استفاده از آن را داریم، در ذهن پیدا نمی‌کنیم حتی اگر مطمئن هستیم آن کلمه را می‌دانیم.(ادامه)
در پیام رهبرمظعم انقلاب آمده است: شهیدان، ستارگان راهنمایند؛ الگوهای بی‌زوال برای همه‌ی ما و نسلهای پس از مایند؛ رفتار آنان درس است؛ انگیزه‌های آنان حکمت است.
پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران: شهیدان الگوهای بی‌زوال برای همه‌ی ما و نسل‌های پس از ما هستند/ باید پیام شهیدان را بدرستی بشنویم و از آن برای آبادی دنیا و آخرت بهره گیریم(خبر)
در پیام رهبرمظعم انقلاب آمده است: شهیدان، ستارگان راهنمایند؛ الگوهای بی‌زوال برای همه‌ی ما و نسلهای پس از مایند؛ رفتار آنان درس است؛ انگیزه‌های آنان حکمت است. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 21 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.